Peki ne yapacağız o zaman? Yurtdışında kalmaya devam mı edelim? Çünkü yurtdışı da bağlantı süresini uzatıyor.
yerli firmalar parça gelmedi, kablo yandi gibi mazaretlerle 24 saat server kapatiyor, ustelik bunu mazeret olarak sunup hakli cikiyor. bastan soyleyelim de haberim yoktu olmasin

bunu en buyukleri dahi yapiyor, istersen konu aramasi yapabilirsin.