masanız bana biraz kücük geldi açıkcası sonucda 2 monitör kullanıyorsunuz ve klavye maus icin gerek alanın fazla olması lazım malum bide pc basında bişiler atıştırmak icin idealdir masa büyüklügü bu yüzden kücük geldi ama koltugunuz çok hoş iyi günlerde kullanın