Hocam ortam çok güzel elinize kolunuza sağlık ancak yanlış anlamazsanız bir kaç önerim var.
-Kablolar altta kötü gözüküyor, masaya biraz daha yakın yaparsanız daha güzel gözükür.
-Kasanın içine RGB bir parça takarsanız daha şık gözükür, böyle eski kasalar gibi duruyor