Angaraliaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar 1 ay öncesine kadar hangi koltuğu alayım diye konuş açmıştım


https://www.r10.net/sorum-var/261328...c-koltugu.html


Arkadaşlar Pm yoluyla rahatmı diye sordular hem onlara cevap vermek açısından hemde yeni çalışma ortamımı göstermek için bu konuyu açıyorum


Öncelikle koltuğun böyle rahat olucağını hiç zattetmiyordum yaklaşık 10 saate kadar pc'de oturuyorum ve 0 ağrı rahatsızlık var diyebilirim.


Çalışma Masam



Koltuk Callite Titan Modeli Trendyolda indirime girmişti 1.590 tl ye aldım
Bende geçen aylarda Callite RR modelini aldım 1500₺ ye Hepsiburada dan.Dün mekanizmasında sorun çıktı bakalım garanti ne kadar iyi işliyor .