Sweizger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gpu piyasasi cok yukseldi bence suan girilmez
Çok hevesliydim girmeyi düşüniyordum zarar edeceğimi hissediyorum ama yinede girmek istiyorum