mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok ondan demedim "Kulaktan dolma bilgilere inanmayın. Geçmişte sallayanlar vardı bu sefer ise grafikler konuşuyor. En azından ihtimaller daha fazla."
Bu lafınıza istinaden söyledim onu. 14 15k ları bekliyorum ben tekrardan.
Özür dilerim hocam biraz sert bir ifade kullanmışım.
Dediğiniz gibi her şey bir anda tersine dönüp çöküşe de geçebiliriz. Ama kimse kahin değil geleceği bilemez. Bizde piyasayı yönlendirecek kadar büyük balinalar değiliz. O yüzden bize en azından bana düşen tek iş grafik yorumlamak.