Sweizger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konusunu goremedim, ayip olmus ETH ye. Mininge gelirsek 3 senedir fisi cekmedim oyle soyleyebilirim
hocam bu zamanda mininge sıfırdan başlanırmı ? 6tane rx580 anakartı psu riserlar sistem vs. toplam 32k tutuyor girilir mi girilmezmi çok kararsızım