Bende yaşadım aynı şeyleri. Sürücünün maddi durumu yoksa araç sahibinden istiyorlar. Sakat vs kaldıysa ağır rakamlar alabilirler. Ama kırık vs olursada 100 binde olabilir, yaralanmanın agırlıgına göre degişir. insan saglıgı çok degerlidir.. Çözemediyseniz size bilgi verebilirm.