Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahıs şirketi kimin adına açılıyorsa, işlemlerde bizzat bulunması gerekir. Mümkün değilse veya kayın pederinizi uğraştırmak istemiyorsanız size bu işler için vekalet verebilir.
Peki ofis için kendi evimi göstersem sorun mu?