AlkisYakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizinkisi gene küçük bardak hocam kavanozda içen abimiz vardı
Hayırlı olsun bu arada.
Aslında pek küçükte sayılmaz visky bardağı hocam