Hocam merhabalar. Kayınpederim emekli adsense Web ile para kazanmak ve şahıs şirketi açmak istiyorum. Home ofis için memurlar geldiğinde benim evde kayınpederin olması şart mı? Ayrıca işlemler için notere ya da müşavire kayın peder gitmesi mi lazım?