Merhabalar. Blockchain hesabımdan bi türk bitcoin sitesine bitcoin gönderdim, fee(komisyonu) çok düşük yazdığım için 2 gündür onaylanmadı, eğer onaylanmazsa paraya ne oluyor acaba geri iade olur mu, ya da onaylanması için ne yapmam gerekiyor, 3 dolar komisyon yazmıştım aslında onaylanması gerekiyor.