Hakaco_01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Velev ki girdiniz ve başarıya ulaşamadınız, ne kaybedeceksiniz?

Ben her zaman şı düşüncedeyim; yapmadıklarımdan pişman olacağıma, yaptıklarımdan pişman olurum. Ama en azından keşke yapsaydım demem ya da içimde kalmamış olur.
Ben her zaman şı düşüncedeyim; yapmadıklarımdan pişman olacağıma, yaptıklarımdan pişman olurum. Ama en azından keşke yapsaydım demem ya da içimde kalmamış olur.

bence bu her şeyi anlatıyor hocam