Velev ki girdiniz ve başarıya ulaşamadınız, ne kaybedeceksiniz?
Ben her zaman şı düşüncedeyim; yapmadıklarımdan pişman olacağıma, yaptıklarımdan pişman olurum. Ama en azından keşke yapsaydım demem ya da içimde kalmamış olur.
Ben her zaman şı düşüncedeyim; yapmadıklarımdan pişman olacağıma, yaptıklarımdan pişman olurum. Ama en azından keşke yapsaydım demem ya da içimde kalmamış olur.
bence bu her şeyi anlatıyor hocam