bende çok yatırdım hocam maddi manevi ama hiç bir zaman keşke yapmasaydım demedim yatırdığım para çok fazla değil ama olsun yine de denemekten vazgeçmiyorum bir gün + ya geçerim inş. başarılar dilerim