Velev ki girdiniz ve başarıya ulaşamadınız, ne kaybedeceksiniz?
Ben her zaman şı düşüncedeyim; yapmadıklarımdan pişman olacağıma, yaptıklarımdan pişman olurum. Ama en azından keşke yapsaydım demem ya da içimde kalmamış olur.
Bir şey kaybetmicem hocamda

şimdiye kadar hangi işe girdiysem bu alanda web sitesi vs yatırım hem yatırdığım paralar hem emeklerim hep boşa geçti 1 kere dahi + ya geçemedim hep zarar