Bütün sorularınızın cevapları Bitcointalk.org'de var. Bu konularda 2013 ve çevresi 1. nesil, 2017 ve çevresi 2. nesil gayet bilgili. Hatta 2017 dönemini yaşayanların daha bilgili olduğunu söyleyebilirim.
1. tavsiyem, 7/24 ekrana bakarak para kazanılmaz. Bu piyasada bazen 1, bazen 2 sene pozisyon açmayacaksınız. Ayı piyasasında herkes korkarken siz sağlam startup bekleyecek, dipten mal alırken ETH-BTC'den şaşmayacaksınız.
2. tavsiyem ise, ben dahil kimseden tavsiye almamanız.
Arkasındaki teknolojiyi merak ediyorsan yine forumu tavsiye ederim ama forumu istemiyorsan Andreas Antonopoulos'u tavsiye ederim. Onun İngilizce kitabı var ve videoları var.