Allerjik reaksiyon`dan olmuştur. En zararsız bir ilaç bile bazen allerjiye sebep olabiliyor.
Gerçekten bu olaya bir kere şahit oldum çok kötü . Benim günde 2 defa içtiğim ilacı kadın serumla alırken nerdeyse gidiyor du düşün yani . O günden sonra ne ilacı atarsam önce azcik parçasını yutar bakarım tepkisine sonra kullanırım