Asi olmayı düşünmüyorum . Bu virüse yakalaminca günlük 16 ilaç felan veriyorlar birkaç kişiden duydum yakalanan bu ilaçları atınca kendilerini daha kötü hissedip bıraktıkları hatta bu ilaçlar yüzünden hayatını kaybeden yaşlı bir amcada çabası oldu . Adam kovid oluyor ama gayet sağlıklı derken hastaneye yakını gidince ateşi yüksek çıkıyor sonra bunu kovid bölümüne alıyorlar adam ben iyiyim ilaca gerek yok desende adama ilaç veriyorlar adam 3 gün ilaçları atar gibi yapıp atmıyor ben evimde izole olurum iyiyim diyor yapılan testlerde ilaçları almadığı belli oluyor ve zorla ilaçlar veriliyor 2 gün sonra adam rahmetli hemde kalp krizinden kovidden değil. Bu yazdığım olay çok yakın tanıdığım arkadaşımın babasının başına geldi . O nedenle ilaca aşıya guvenim yok