Genellikle umursamadığımız grip bile ölümle sonuçlanabilen bir hastalık. Milyonlarca aşı vurluyorken hergün ölen binlerce insan yerine sadece 20 kadar kişinin ölmesi bence, her ne kadar insanlık dışı gözükse de, kabul edilebilir bir rakam.
Grip ölüm oranı (Amerika bulaşıcı hastalık bilmem ne ajansı) :
https://www.cdc.gov/flu/about/burden/index.html