Bazen istiyor. Genelde düzen dışında bir ödeme gönderilirse istiyor.
Hatta birkaç sene önce başıma gelen bir olay:
kartım kopyalanmış akşam vakti atmden kopyalanan kartla hesabıma girilip para çekilmeye çalışılmış ama normalde çektiğim tutarlar dışında bir tutar çekilmeye çalışıldığı için sms onayına düşmüş. haliyle parayı çekememişler. ardından başka banka atmsi ile denemişler, oradan da çekememiş. sırf bu özelliği sayesinde param çalınmadı. Çoğu bankada vardır bu özellik.