Sözleşmede ne yazıyor vs sorun değil, koluna zarar verilmiş ve gitmemiş, telefonla bildirmesi bile kafi.
İşlem başlatılan icra kalemine giderek dilekçe doldursun.
Borca, faizine, masraflarına itiraz ediyorum yazması yeterli.
Zararlı da çıkmazsınız yanlış bilgilendirmeyin insanları.
İtiraz edin onlar borcun tutarının ne olduğunu istiyorlarsa mahkemede kanıtlasınlar.
Verilmemiş hizmet sebebiyle ücret isteyemez.