Hizmet alındıktan sonra sorun çıkıyorsa bir sağlık kuruluşuna giderek rapor yazdırabilir ardından ilgili yere giderek durumu anlatabilirdi. Hizmetin devamını almak istemediğini hiç bildirmedi ise zor görünüyor. Prosedür uygulamışlar. Geçmiş olsun...