Merhaba bir bayan arkadaşım, güzellik merkezinden hizmet almak için epilasyon yani. 2.200 TL bedelle sözleşme yapmışlar. İlk seansa gittikten sonra kolunda küçük bir yara olduktan sonra gitmek istememiş. Öylece bırakmış. Daha sonra aramışlar seansınıza gelin diye ama maddi sorunları da olduğu için gidememiş de. Aradan 6 ay geçmiş, şimdi avukata vermişler. Normalde 2.200 toplam hizmet bedeli bütün seansların ücretiyken şimdi gitmediği zamanların hepsini + olarak faiz de koyarak 2.800 olarak istiyorlar.
E-devlette İstanbul Adalet Sarayı diye belge gözüküyor ama borc vs yok. Avukatta pazartesiye kadar ödeyeceksiniz, yoksa kartlarıniza bloke koydururum, icra gonfeirirm demiş. Eve tebligat da gelmiş borç ödemesi için.
1.si 1 seans gitmiş 300 TL'ye yakın ödeme yapmış seans ücretini.
2.si zaten toplam 2.200ken sözleşmeyi iptal etmek yerine faiz işlemişler.
Bu durumda ne yapması gerekiyor? Bilgi verebilirseniz, veya daha önce başına gelen varsa cevaplara sevinirim.