Ben hayatımda hiç azure kullanmadım, içine girip de bir adet sanal sunucu bile oluşturmuşluğum yoktur. Sadece hesap açıyorum. Bunu yazmış olmam lazım ama mesaj kutum dolduğu için mesajları kaldırdım. Hesabı aldıktan sonra "çok memnunum" yazmışsın, üstüne pozitif trade vermişsin, güvenilir ticaret demişsin. Daha sonra hesabın kapanınca dol-andırı-cı vs demişsin.
Benden iade istemedin, telafiden önce vs. hiç garanti sormadın, bugün direkt engellemek yerine konuşmama izin verseydin o zaman garanti de düşünebilirdik, telafi de, iade de .