Ben normal binance.com kullanıyorum. trbinance.com olanda komisyon yok diyorlar ya var abi. Alım satım limit işlemlerinizden sonra işlem geçmişine bakarsanız komisyon kesintilerini görürsünüz. Ayrıca ajax mı javamı ne kullanıyorlarsa geç düşüyor sisteme normal binance.com daha hızlı daha stabil.