Lord61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam ne diyeyim admob bizi unuttu sanırım 40 k gösterim alıyor uygulamamın 1 tanesi ama kazanç 6 kuruş
Yeni admoba neden geçmiyorsun hocam