FHKarakas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunlar çizim mi yani hocam? Cidden aşırı iyi görünüyor. Hangi programla yaptınız. Hayran kaldım
Sketchup ile çizilip lumion ile görselleştirildi aslında aşırı iyi değil daha iyi bir bilgisayarda daha da kusursuz çalışıp render alınabilir