Herkese merhaba, iyi forumlar.
Bugün sabah Süperonline vdsle geçiş başvurusu yaptım, çok hızlı işlemler sonucu başvuruyu onaylamışlar internetimi adslden vdsle taşıdılar.
normalde 10 mbps internet kullanıyordum şuan internet hızım bir hayli arttı. alt tarafa görsel ekliyeceğim gayet hızlı oldu

ilerleyen zamanlarda üst paketlere geçiş sağlıyacam.
Hız kralları paylaşsında güzel bir internet hızı görelim.