Herkese merhaba, iyi forumlar.

Bugün sabah Süperonline vdsl’e geçiş başvurusu yaptım, çok hızlı işlemler sonucu başvuruyu onaylamışlar internetimi adsl’den vdsl’e taşıdılar.

normalde 10 mbps internet kullanıyordum şuan internet hızım bir hayli arttı. alt tarafa görsel ekliyeceğim gayet hızlı oldu ilerleyen zamanlarda üst paketlere geçiş sağlıyacam.

Hız kralları paylaşsında güzel bir internet hızı görelim.