arkadaşlar merhaba,

Adwordsde yanlıslıkla otomatik ödemeleri aktif etmişim, hesabımdan 50tl çekildi, şimdi ödeme eşigi 200tl olmus ve 50tl harcamışım. Arayıp manuele dönmek istedigim de ise 50tlyi degil 250tl yüklememi ve o zaman manuele geçebilecegimi söylediler.

Ben bu eşigi tamamladıgımda ödeme yapmazsam ne olur ? web sitemi engellerlermi bilgisi olan varmı