emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tarayıcı çerezlerini silip modem kapatıp açıp ve farklı bır tarayıcıdan farklı bır hesapla devam etmeyı denedınız mı?
denemedim ustad ama arkadaşın dedigi mantikli geldi bana satan coklu hesap actigi icin ban yemis olabilir diye dusunmeye başladım