ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesaplara girerken tarayıcı olarak ne kullanıyorsunuz aynı tarayıcıyı mı kullanıyorsunuz.
evet ayni tarayici
chrome kullaniyorum