kullandikca ode abonesiyim hicbir sekilde yasak bir islem yapmadım Neden kapattiklarini sordum bilgilerimi doğrulayamadiklarini soyluyorlar 2 hesabimin da aboneligi iptal edildi hesaplari da buradaki bi arkadastan satin aldim cozumu yok mu bunun