yav bu coin falan ileri görüşlülük işi, bir hikayesi felsefesi var. r10da böyle bir potansiyel olduğunu düşünmüyorum. belki sahibinde admininde vardır ama içindekilerde iş yok. 3 liraordan 5 lira burdan vurayım diye el ovuşturanlar ordusu