Üyeyim ama o kadar pasif bir mecra ki çoğu satıcı burada satış yapamadığından ürün fiyatlarını bile güncellemeyle gerek görmemiş AA çok ucuz ya diye satıcı ile iletişime geçtiğiniz bir çok üründe fiyatlarının guncellenmedigi ile ilgili bir cevap alabilirsiniz. N11'in başarısına ulaşabilmiş bir platform olamadı benim görebildiğim. Vergi levhaniz ile üye olduktan sonra alım yapabilirsiniz şahıs firması olmanız bir engel oluşturmuyor diye biliyorum. Migros Toptan mantığı geçerli yani.