Rica ederim
Sayfanın ismimin olması önemli değil yalnız sayfanın içine girebiliyor sanız sorun yok denebilir ama sayfanın içine girdiğinizde üst tarafta bu sayfada işlem vs yapamazsınız ibaresi var sa sayfa kapanmıştır

saygılarımla