bcnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk borsasını kötülemiyorum ama işini hakkıyla yapan firmalar var. Binancede onayladığım an yalan söylemiyorum daha telefona kafamı çevirmeden yattığının bildirimi geldi.Ytd
Haklısınız bize de işini yapmayanlar denk geldi işte.