MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben tendürekte askerlik yaptım santralciydim. Benim gibi bir karakola düşersen telsiz başında çalışabilirsin hele ki gececiysen tadından yenmez. Şahsen o şekilde yaptım.
Hocam benim askerlik 2026ya kadar tecilli, uzaktan eğitim görürken gidilebilir mi, derslerle birarada yürür mü diye açtım konuyu. okul bitince giderim dersleri sıkıntıya sokmaya gerek yok sanirim
Teşekkürler paylaştığınız için