15 kişilik bir köy karakolunda 5 ay yapılabilecek en rahat askerliği yapmış biri olarak ders çalışmanın imkansız olduğunu söyleyebilirim. Bu, boş vakitle ilgili bir durum değil. Tamamen zihinle ilgili bir durum. Ders çalışacak motivasyonu hiçbir zaman bulamazsın. Kitap okuyabilir, spor yapabilir, hobilerinizle bile ilgilenebilirsiniz fakat ders çalışmak pek de mümkün değil.
Evde bile o motivasyonu bulamıyorum hocam orda imkansız gibi görünüyor