Askerliğini yapmış herkesin bu soruya yanıtı hayır olacaktır.
Askerlik 8 saat mesai yapılıp sonra askerleri kendi hallerine bıraktıkları bir aktivite değildir.
Boşta kalan asker ders çalışmaz sorun çıkarır.
O yüzden sabah kalkıştan akşam yatışa kadar herkesi meşgul ederler.
Öyle askerde günde 1 saat kafanızı dinleyeceğiniz boş vaktiniz, kafanıza göre kullanabileceğiniz bir masanız falan olmaz.
Hasbel kader iyi bir yere düşseniz günde 1 saat kendinize vaktiniz kalsa bile ders çalışmak aklınıza bile gelmez.
Bende öyle düşünüyordum hocam forumdan bir arkadaş herkes ders çalışıyor diyince bi konu açıp herkese danisiyim dedim hem merak edenlere de yardımcı olur diye açtım konuyu