bantumi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sayın akıllı arkadaşım yazılım şirketinde sadece yazılımcı çalışmaz. Ben sistem muhendisiyim. Kurumsal bir şirkette çalıştın mi hic bilmiyorum ama kardes bana şöyle birsey yazsana diyemezsin
IT satın almasından siz mi sorumlusunuz? Değilseniz, kurumsal bir şirkette ihtiyacınız olan programı(ki iş verimliliği ve doğruluğu adına) neden forumda arıyorsunuz? IT için satın alma yapan bir birim yok mudur? Sanırım outsource çalışıyorsunuz şirket olarak, bu tarz bir şey en temel ihtiyaç. Ve bu nasıl bir üslup?