Bir arkadaşım çok önce benim telefon numaram ile papara hesabı açmış. bu hesabı unutmuştum. r10dan ödeme alacağım kişi ona verdiğim papara numarası yerine kafasına göre parayı benim numarama göndermiş. Dekont istediğimde Y.İ isimli hesaba gönderdiğini söyledi. az bir miktar değil. daha sonra bir şekilde müşteri hizmetleri ile hesaba ulaşabildim. ancak hesabı oluşturan arkadasım hesabı açarken kendi ismi ile açtığı için hesabı onaylayamıyorum. Y.İ isimli arkadasım ile aramız iyi değil. hesabı onaylamadan içerdeki parayı kullanmam mümkün mü? veya hesap ismini değiştirebilir miyim?
teşekkürler.