Tamamen askerlik yapılacak yere bağlı arkadaşların dediği gibi. Ben Şırnak sınır tümeninde askerliğimi yaptım, arkadaşlarım kütüphanede ders çalışıyorlardı ve sınava girecek askerleri komutanlar bizzat kendileri sınava girecekleri okullara götürüyordu.