Mesai saati sonrası ve nöbet saatlerin dışında serbest olursun. Birkaç asker KPSS çalışıyordu bende yardım ediyordum. Yedek subay olarak gidince imkanı yok hiç çalışasın gelmiyor yada benim Kıbrısta yedek subaylık yaparsan denetlemelerden vakit bulamıyorsun mesai saatin 7/24 oluyor. Askerde de ortama uyum sağlayınca bi salma durumu gözlemledim. Keple postal arasına sıkışıp günlerin geçmesini bekliyorsun

Yukarda bi arkadaşın dediğine katılıyorum aldığın görev çok etkili. Depocu askerleri luppo-kola-cips yaparken çok yakaladım depoda biraz rahat oluyor tabiki sürekli denetlenen bir birlik değilse.