Saliev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş ondan bahsetmiyor bence bikaç bi yerde gördüm apple'ın güvenli olmadığına dair söylentiler var da kime göre neye göre nerden çıkmış bir fikir bilemem
O konudan bahsediyorsa eğer Pavel Durov'dan çıktı. VK'nın ve Telegram'ın kurucusu. Ancak oradaki söylem, bunun ile alakalı değildi.

Alıntı
Telegram'ın geliştiricisi Pavel Durov, yeni bir tartışmanın fitilini ateşledi. Donald Trump'ın Twitter'dan yasaklanması ve senato binası baskınının organize edildiği düşünülen Parler isimli uygulamanın uygulama mağazalarından kaldırılmasına atıfta bulunan Durov, Google ve Apple'ın da diğer şirketler kadar tehlikeli olduğunu savunuyor.