Öncelikle herkese iyi akşamlar son zamanlarda apple ın Whatsapp gibi gizlilij hakkında şüphelerim var sizlerden 2 sorum hakkında cevap vermenizi rica ediyorum ?
1. Apple yerine kamerası iyi hızlı çalışan ( oyun oynayan birisi değilim googlede vs hızlı çalışan kastediyorum)
2. Sizcede apple çok masuma yatmıyormu ?

Şu an diyebilirsiniz ki kim ne yaptın senin bilgilerini evet haklısınız fakat insanın kendini dinleniyor olması kötü hissetiriyor ve bunların önüne geçmek çok kolay iken neden geçmiyelim aslında böyle şeylerden uzak kalmamız için sosyal medya vs bitirirsek olur biter