Arkadşalar siteye duyuru cubugu ekledim bilgisayar kısmında bi sorun yok fakat mobilden bakılınca logo ve menünün üzerini kapatıyor resimde gözüktüğü gibi bu cubugu cssle sadece mobilde nasıl sayfanın en üstüne alabilirim çok teşekkürler şimdiden