depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Marka vermeyeceğim ama alacağınız toz kapiçino’lu olsun. Çok güzel tadı
hocam evet herkesin genel kanısı öyle kahve gibiymiş galiba tadı ama eğer kullanıyorsunuz özelden veya burdan markasını söylerseniz sevinirim