Gider olarak gösterin, göstermemek garip olur.
Normalde e fatura sistemine dusmeniz gerekiyor. E fatura kesenler birbirini otomatik görüyor (entegre sistemlerden dolayi)
Onların muhasebeye mail atın.
Ceza ile ilgili söylem bende duydum ama en iyisini muhasebeciler bilir
Evet bana faturalarım hep e-fatura entegratörüme düşüyor. Hatta e-fatura mükellefine e-arşiv kesmek istediğim zaman entegrator beni uyarıyor. Arkadaşım da e-fatura kullanan birisine e-arşiv kestiği için ceza yemişti.