Fatoshisme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gider olarak gösterin, göstermemek garip olur.

Normalde e fatura sistemine dusmeniz gerekiyor. E fatura kesenler birbirini otomatik görüyor (entegre sistemlerden dolayi)

Onların muhasebeye mail atın.

Ceza ile ilgili söylem bende duydum ama en iyisini muhasebeciler bilir
Evet bana faturalarım hep e-fatura entegratörüme düşüyor. Hatta e-fatura mükellefine e-arşiv kesmek istediğim zaman entegrator beni uyarıyor. Arkadaşım da e-fatura kullanan birisine e-arşiv kestiği için ceza yemişti.