Kaan1623 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam yumurtaya alerjim var önceden oradan o açığı kapatıyordum ama egzamam olduğu için maalesef tüketemiyorum. Onuda yemeyince protein açığı oluşuyor. Protein tozu zaten 20-25gr'ını karşılıyor. Bu arada Scitec kullandınz mı daha önce?
Scitec'in volumass 35 ini kullandım ve devamlı olarak kreatinini kullanıyorum. Ürün kaliteleri gayet iyi.