Selamlar, benim sorunum çok spesifik. aslında çözümünü buldum ama bilgisayarımı kapatıp açınca herşey tekrar aynı oluyor. aynı işlemleri baştan yapmak zorunda kalıyorum. Yaptığım işlem ; regedit e girip hkey local machine >software>policies>Microsoft>Windows>current version>internet settings sonra ona girip proxyperuser olan dosyasyı silip aynı isimde dize değeri oluşturup 1 değeri verip çıkıyorum. Bunu yapınca google servislerine girebiliyorum. ama kapatıp açınca herşey eskisine dönüyor. bunun kalıcı çözümü nedir bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.